Saturday, April 18, 2015

[TWITTER] 150418 Jun's Update

@JuN97L:
주말 잘 보내고있어요~??? 저는 키스미들에게 멋진모습을 보여주기위해 열심히 연습하고 있어요!!ㅎㅎ 빨리 키스미 보고싶다ㅠㅠ 오늘은 내사랑 훈이형아랑 함께..ㅎㅎ

Transaltions:
Are you having a good weekend~???
I'm practicing hard to show KISSMEs my cool image!!ㅎㅎ
I want to see KISSMEs quicklyㅠㅠ❤️
Today selca with lovely Hoon hyung...ㅎㅎ❤️
 Credits: JuN97L+UKISSMEFOREVER08.BLOGSPOT.COM
FULL CREDITS WHEN REPOSTING!
NO HOTLINKING!        

No comments:

Post a Comment